Dags att byta färg..

.. Så nästa helg blir fan kritvit. Känns som att en jävla bulldozer har kört över mig... Tydligen är jag inte längre ämnad att kunna dricka två kvälllar efter varandra, men det kan också skyllas på mitt matintag.
Ska man gå all in en kväll så får man se till att äta så man klarar det med.

Det krävdes INTE mycket igår för att jag skulle bli full. Och om jag blev full - helvete säger jag bara. Jag har minnesluckor från igår som jag förmodligen aldrig kommer få tillbaka. Har träffat en massa folk tydligen, men jag minns ingenting av det.
Och skämt ut mig inför min pojkväns kusin, det lyckades jag också med!

Nä.. Alkohol alltså.. Synd bara att det är Valborg nästa helg. Det kommer ju skita sig totalt hahahhaha. Fan.

Men nu ska jag bli till människa igen. Sminka av mig, sova lite. Hoppas på att maten jag nyss tryckte i mig får stanna i magen.. XX, Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0