I suppose all good things are born to die

Sjukan börjar smått bli bättre tror jag, eftersom jag fått sova någolunda inatt.

Började min dag med frukost tillsammans med mamma och pratade gamla minnen och annat fint.
Halv 12 tutade det utanför huset och där stod posten med mitt körkort i ett litet brev.

Nu sitter jag uppe i mitt rum och lysnnar på Oskar Humlebo (Moto boy) och längtar till kvällen då jag och min ena syster ska in till växjö för att njuta av hans stämma!
Naturkunskapsplugget går lite lättare när man har fin sång i bakgrunden måste jag säga. Men tråkigt är det!

Måste tyvär plugga vidare. Men senare ikväll kommer nog bilder!

Kramkalas från Emilia


Kommentarer
Postat av: Jennie S

Sv: Hahaha ja vi är så grymt snygga då!

Ja, men det trodde jag att det redan var självklart? ;)

Puss krya på dig!

2010-04-23 @ 16:36:38
URL: http://diamondsedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0