kommer inte på nån bra rubrik

•Wihi mitt körkort är klart och kommer imorgon med posten.
•Jag är ledig imorgon.
•Motoboy kommer till växjö imorgon.
•Jag har klippt lugg.
•Har fått jobb på ladies night i växjö.

Allt detta bra och så mitt i allt blir man sjuk som bara den. Har ju astma med och det gör Inte saken bättre. Inatt låg jag och kämpade med att somna i över 4 timmar och när jag väl somnat vaknade jag några minuter senare och så höll det på hela natten. Min medicin hjälper mig inte heller, så det är bara en tidsfråga innan jag åker in till sjukhuset för att få hjälp med att andas.

Grattis till Elin och Jonas som nu äntligen är ett par, skönt så man slipper Elins gnäll om honom haha. Fast nu är det ännu mer prat om honom och det börjar bli jobbigt. Läs detta noga Elin...DET ÄR JOBBIGT haha.

Nu ska jag sova lite och se om jag mår lite bättre sen!

Kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0