You can feel my heart beating

Haha, läste precis ditt inlägg Emilia. Ja, förlåt, jag ska inte tjata så mycket! Men det är svårt när man har en så fin pojkvän att prata om!

Jag har precis duschat, och nu sitter jag och väntar på att torka. Vilket kan ta tid eftersom jag har gett mig själv hårfön OCH plattångsförbud. Mitt hår är så jäkla slitet att jag måste låta det vila lite. Men det betyder att ni kommer få se fler bilder på mig med lockigt hår eftersom jag har lockigt hår när jag inte gör något med det.
Dock får jag platta luggen. Har inte tänkt att se ut som en jäkla skogsmulle!

Jag är sjukt sugen på att shoppa underkläder. Jag funderar verkligen på att åka och göra det. Ska ringa sara vid 15 och kolla om hon är up for it. Skulle inte vara helt fel. Lite bh:ar och en kaffe - ja varför inte?

Men det betyder att jag behöver ha kläder på mig. Och innan dess ska ögonbrynen ha plockats. Det gäller att ligga i om man ska vara snygg!

XX, Elin


Nu när vi ändå var inne på det här med hår -
såhär långt hår ska jag ha igen!
Någon gång.. Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0