You have stolen my..

Sitter i köket och dricker vin. Nämen, inte dricker man vin på en måndag? Men joho då, det jäklar gör man om man heter Elin!
Och det gör ju jag, så jag får alltså dricka vin nu.

Idag har jag varit i skolan, och sen åkt hem. Umgicks lite med Sara innan, men sen skulle jag äta. Nu sitter jag som sagt var och dricker vin och väntar på att Jonas ska höra av sig. Sen ska vi hem till honom och sova. Jag är sjukt trött, skulle kunna somna redan nu. Var på väg att somna i skolan, baaahh.. Inte bra.

Nåja. Nåja nåja nåja. Top Model snart? Hmm..

Ja! XX


jag skulle fan platsa in i Top Model.
Jag kallar den här posen för "Härskaren är bäst".
Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: N E L L I

FAN VA HET DU ÄR ELIN ;)

2010-04-22 @ 15:46:56
URL: http://nellistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0