Circlelenses up in heeeeeeeereeeeeeee

Tjoho!
Var ett tag sen. Eller nja. Men sjukt dålig uppdatering från min sida. Emilia jobbar på bra som fan.

Idag har jag sprungit på stan med Sara. Jisses, har fan ont i fötterna, och skavsår på ena hälen. Då har man gått jävla bra på stan.
Jag hittade iallafall lite stuff som jag fastande för.
Inne på Gina Tricot hittade jag det som jag har letat efter alldeles för länge, nämligen en snygg jeansskjorta. Jag känner mig frälst, upphetsad, euforisk - you name it.
Och så köpte jag även ett skitsnyggt linne, åhååååå, nöjd som fan.
Sen sprang vi vidare till Partaj. Där hittade jag cirkellinser, svarta! Och även ett halsband och en grej till min mammi.
Fick även med mig 5 rosor hem! Jättefina! Luktar dögott. Vet inte vad Jonas kommer säga om dom, snacka om att jag gör hans lägenhet mer tjejig för dag hahahha. Stackars hjärtat.

Men nu ska jag plugga lite. HAHHAHA. nästan roligt. jag ska försöka plugga iallafall. Eller kolla klart på min film. Lutar åt att filmen vinner.

XX, Elin


peace out!
(hahaha dör, så jävla seriös bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0