det var ett tag sen...

Har lagt mitt liv på hyllan lite kan man nästan säga. Försöker tänka så lite som möjligt men det går inte så bra. Jag gör bara mig själv besviken hela tiden. Jag pluggar inget för jag klarar inte av det. Jag är knappt aldrig med mina vänner för jag "hinner" inte. Jag är sjuk hela tiden. Huvudvärk. Allt är en röra!

Allt jag vill är att ta studenten med minst g i allt och sedan flytta upp till göteborg och bara vila ut. Tänka.

Nu ska jag lägga mig i mammas säng för hon är på jobbet och jag sover så skönt där. Inga mardrömmar. Inga bra drömmar. Bara svart.

Imorgon ska jag vara hemma. Plugga. Skriva en lapp med punkter om vad jag vill i livet.


ELIN SKRIV LITE MER DU MED DÅ!! Dumunge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0