mumma

Efter en runda på över en mil sitter jag nu och äter en välförtjänt sallad med en massa goda grönsaker i och en morot vid sidan av.

Började med en runda på ungefär 3 km och efter det sprang jag hem till mormor och morfar och det är ungefär 3 km dit så 6 km sprang jag både snabbt och utan någon astma!
Efter det cyklade jag hem snabbt som bara den och duschade och nu sitter jag då i pyjamas och äter min sallad framför wallander.

Ska försöka somna om en stund så att jag orkar med hela morgondagen och resten av denna jobbiga vecka jag har framför mig. Imorgon är det skola länge efter det hem och gå en runda. Tisdag är det nationella i matte i 4 timmar och efter det ska jag ut och springa och simma om jag hinner och efter det ska jag hämta syskonen och springa runt på stan med dem och vid klockan 6 blir det träning igen. På onsdag är det ensemblerep så jag missar mina instrument så jag funderar på att åka hem och plugga och vila mig för att på torsdag har vi ensemble uppspel för barn och efter det ska jag med Elin och sen blir det samtal med min mentor och efter det träning med mamsen. På fredag efter skolan blir det troligtvis rock the lake och även på lördag. Ska nog försöka ut och springa på lördag med och även på söndag. Jippie, vilken lugn vecka, host!

Tror jag ska passa på att handla imorgon när jag har långrast så jag behöver faktiskt lite tips på mat jag kan laga till mig imorgon. Nyttigt ska det vara!

Wallander var för bra för att missa så...hejdå hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0